יום שישי, 10 בדצמבר 2010

פונצ'י שלי פחדן

פונצ'י שלי פחדן
תוכן הפנייה :קודם כל, חשוב לי לציין שאני לא מצפה מהם לשומדבר שהם לא רוצים לעשות, ואני לא חושבת שהם נועדו לשעשע או לשמח אותי. הם לא צעצועים שלי. הם פשוט נועדו (כנראה) לחיות את חייהם לצדי, וזה מה שעושה אותי מאושרת. עצם נוכחותם. (-: ולעניינינו: פונצ'י שלי פחדן למדי, מחתולה אחת שלי במיוחד (יש לי עוד 4 חוץ ממנו), אך כל היתר חוששים ממנה, למעט אחד שקשור אליה והיא אליו. פונצ'י די מבועת ממנה בפרט, אך כפי שכתבתי פחדן בכלל, למעט מקרים שחתול זר פולש לשטח, ואז הוא אץ לסלקו. הופתעתי ממידת האומץ שלו במקרים כאלו. מה יכולה להיות הסיבה, והאם ניתן לעשות משו בנדון? נ.ב. הוא לא תמיד היה פחדן. הוא הפך לכזה בהדרגה כשאומץ השני. חשוב גם לציין שהוא הראשון שאמצתי.
דפנה שלום רב,
כל הכבוד על הגישה המעולה. אכן, יש צורך לתת לחתולים לחיות את חייהם בשלווה ולא לצפות
מהם להיות מה שאנחנו, בני האדם, היינו רוצים שהם יהיו.
חשוב מאד לקבל אותם וכל אחד מהם – גם אם יש מספר חתולים – בדיוק כמו שכל אחד מהם נולד
עם כל הגנטיקה שלו ויחד עם השפעות הסביבה בה הוא גדל וחי.
יש פחדנים ויש חברותיים – זהו רצף וחשוב לדעת שכל חתול שונה ממשנהו, ובמיוחד החתולים
שנולדו ברחוב –הם חששנים יותר מאנשים ובצדק, כמובן.
חשוב לא לכפות על חתול דבר כלשהו שהוא איננו רוצה ותמיד לחכות לו שיגיע ויבוא , אם זה להיות
לצידנו או לכל פעולה אחרת.
חשוב מאד, לעומת זאת, לוודא שגם חתולים חששנים יקבלו את כל הדרוש להם גם מבחינה פיזית –
מזון מעולה ואיכותי (אנחנו מאכילות את החתולים והכלבים שלנו בפרו-פלאן של פורינה וגם
שימורי פנסי-פיסט של פורינה ), אשר ייתן להם את היכולות הנדרשות מבחינה פיזית לחיים מעולים.
מזון איכותי וטעים ביותר הוא הדבר הכמעט הכי חשוב לחתול חששן. הדבר הכי חשוב – זו העובדה
שאת מקבלת אותו ויש לו מקום לחיות בו , כאשר הוא רצוי , אהוב וקבוע לתמיד.
ההרגשה שאתה רצוי ואהוב – ומקבלים אותך כפי שאתה בדיוק – היא נכונה והכרחית גם לנו, בני האדם,
וגם לחתולים כמובן (ולשאר היצורים החיים בסביבתנו). זהו הבסיס לקיום.
בכל מקרה- התקפה היא סימן מובהק לפחד – ולכן החתול החששן שלך לפעמים מתקיף חתולים זרים.
חשוב מאד ומומלץ ביותר לעקר ולסרס את כל החתולים בסביבתך – ויש אפשרויות מעולות לעשות
זאת גם במחירים זולים ביותר ועדיין באיכות גבוהה – כדי לצמצם את הפחדים של החתול שלך.
וגם הוא כמובן חובה עליו להיות מסורס, אם עדיין לא עשית זאת.
בנוסף – מקומות טובים למסתור עבורו – גבוהים וגם נמוכים – ייתנו לו האפשרות להירגע ולצפות בנחת
בכל אשר קורה בסביבה.
מומלץ מאד גם להכנס לכתבות אתר שלנו www.2forcats.com ולקרוא הכתבות המקצועיות שייתנו לך עוד אפשרויות רבות להעשיר את חייו של החתול החששן וגם את של כל האחרים.
מקווה ששאלתך נענתה ובכל מקרה – ניתן לחזור אלינו שוב דרך מועדון הלקוחות של פורינה וגם דרך האתר שלנו.
בהצלחה וכל טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...