יום שישי, 10 בדצמבר 2010

בעיה במתן שתן

בעיה במתן שתן
ריבי שלום
נראה לי (רק נראה לי) שלחתול שלי יש בעית עצירת שתן. אני רואה לפעמים שתן בארגז החול ולפעמים לא. פעם זה לא היה.וטרינר יגיד לי שאביא אותו (הוא חתול גדול ושמן מאוד וממש קשה לקחת אותו)הוא שותה. יש לו תמיד מים טריים.אנא ממך, אם תוכלי להגיד לי אם יש תרופה כלשהי שאני יכולה לתת לו – אודה לך.
נעמי

אם החתול לא עושה שתן בכל יום, ואם הוא לא עושה שתן מחוץ לארגז החול , באיזשהו מקום בבית, אז יש לו בעיה.
ואם יש בעיה שקשורה  לשתן - הוטרינר חייב לבדוק אותו.
ישנם וטרינרים טובים שמגיעים גם לביקורי בית.
כנסי לפורומים אל אוהבי החתולים בתפוז וב- Ynet  ובקשי המלצה באזור מגורייך לוטרינר טוב שמגיע הביתה.
אנא, אל תעכבי בדיקה, במיוחד אם את רואה שהחתול יושב בארגז החול או במקום אחר ומתאמץ מבלי שיוצא לו שתן, במקרה כזה הטיפול הוא דחוף ביותר.
בהצלחה,
ריבי מאיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...