יום שישי, 10 בדצמבר 2010

אלימות

אלימות
שלום לריבי מאיר, שמעתי עלייך אינספור מחמאות, אז ככה, יש לי 2 חתולים, זכר ענק שהוא בכור בביתנו, אח"כ נוספה רביולי, שגם היא כבר בוגרת, ישנה שעה לא קבועה שהחתול מתנפל על החתולה ונושך אותה חזק, החתול מסורס והיא מעוקרת. לפעמים נאלצת ממש להפריד, למה פרצי האלימות האלה? תודה, אורית
--
הי אורית,
אלפי תודות על הפירגון והמחמאה!
התנהגות מהסוג שאת מתארת נפוצה ביותר בין שני חתולים, ויכולות להיות לה סיבות רבות - עם אותה התוצאה ובכל המקרים - מדובר בהתנהגות שהיא לגמרי טבעית, למרות שהיא איננה נראית לנו נעימה.
 
אז מה האפשרויות שלך? קודם כל ובכל מקרה- לא להתערב כלל!!
זה חשוב מאד לתת להם לעשות את מה שהם עושים - וכדי שזה ייפסק מהר ככל שניתן - אנא לא להתערב, למרות שזה קשה.
יחד עם זאת - אנא וודאי ששניהם מקבלים שפע של מזון מעולה, מיים טריים ונקיים, שני ארגזי חול נקיים תמיד וכמובן - הרבה מאד אפשרויות לפעילויות "חתוליות" בשעות שונות של היום, פלוס סביבה מתאימה לבריחה ומפלט של רביולי במידה והיא רוצה בכך.
 
בנוסף - אני מאד ממליצה לך להגיע אלינו לבוטיק בתל-אביב כדי לרכוש לך מוצרים מעולים ומתאימים לפעילות "מורידת אגרסיות" עבור המתוק הגדול שלכם.
כמובן שנשמח - שותפתי ריני ואני - להדריך אתכם גם במשך הביקור אצלנו בבוטיק , בעניין זה.
 
בנוסף - את מוזמנת לאחד ממפגשינו הקבועים בענייני התנהגות- בהם תוכלי , כמו כל המשתתפים האחרים , לשאול שאלות ולקבל מאיתנו תשובות מלאות ומועילות.
 
מפגש קרוב ייערך במרפאה של ד"ר יעל ליאור בתל-אביב (ואם תרצי - פרטיה נמצאים בקישורים שלנו באתר שלנו). רישום מראש חובה כמובן.
 
בנוסף - יהיו מפגשים נוספים ונפרסם אותם באתר שלנו.
 
להתראות וכל טוב ונשמח לראות תמונות של שני החמודים כמובן,
 
רק טוב ,
 
ריבי מאיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...