יום שישי, 10 בדצמבר 2010

אוכלוסית חתולים גדולה ברחוב

אוכלוסית חתולים גדולה ברחוב
ריבי שלום
בשכונה שלנו קבוצה גדולה של חתולי רחוב שמתרבים בקצב ומהווים מטרד לשכנים  (קופצים למרפסות השכנים בקומות הראשונותנכנסים לדירות דרך החלונות,עושים את הצרכים באדניות ושוברים דברים בדירות). מה ניתןלעשות איתםפניתי לעריה והללו הפנו אותי הלאהלתשובתכם אודה,בברכהרחל 
שלום רב רחל,
תודות מקרב לב על פנייתך ועל האכפתיות שלך מיצורים מקסימים כל-כך שנאלצים לחיות ברחוב.
הם זקוקים לעזרת בני האדם, כדי לעזור להם!נוכחות החתולים ברחוב חשובה ביותר להרחקת מכרסמים ונחשים - בכל מקום בארץובמקביל חשוב מאד שהתושבים ינהגו בהם בדרך מודרנית ויעילה כדי שלא יתהוו מטרדים.

הפתרון היעיל ביותר להתמודדות עם החתולים ברחוב - שנהוג בארצות העולם המודני, ולשמחתנו גם בישובים רבים בארצנו - הוא ביצוע של עיקורים וסירוסים המוניים יחד עם ארגון פינות האכלה מסודרות ונקיות ע"י כל מי שאוהב חיות.
בדרך זו נפתרים כל המטרדים - אין הצקות של חתולים, אין אמהות וגורים מורעבים שנאלצים לחדור לבתים, אין זכרים שמייללים ורביםומצד שני - יש חתולים בריאים שדואגים לנקיונה של הטריטוריה -
זה עובד!!!

אני מציעה לך ראשית - להכנס לכל החומר בנושא החתולים ברחוב - כפי שמופיע באתר
שלנו:
יש שם חומר חשוב ומעניין שיעזור לך לפתור את הבעיות הקשורות לחתולים ברחוב.
שנית - אני מציעה לך להכנס לפורומים השונים של אוהבי החתולים באינטרנט ולחפש אנשים שגרים בישוב שלך, ואשר מנוסים בנושא של ההתמודדות עם החתולים ברחוב - ישנם אנשים כאלו בכל ישוב.
ברגע שתאתרי אותם - תוכלו לפעול במשותף.
ישנם רשויות רבות אשר מעקרות את החתולים ברחוב בחינם - תוכלי לברר את זה בפורומים של אוהבי החתולים  - יש רשימה של רשויות שעושות זאת.

ובכל מקרה - חשוב מאד להגן על החתולים ברחוב - החוק אוסר כל פגיעה בהם - והם זקוקים לאנשים טובים, שיאכילו ויעקרו אותם - כדי לחיות חיים של איכות מינימלית.
זו חובתנו המוסרית - בתור מי שנהנים מכך שהם ברחוב - ומגינים עלינו מפני מזיקים רבים, 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...