יום שישי, 10 בדצמבר 2010

חתולה משתינה במיטה

חתולה משתינה במיטה
שלום, שמי עדי ויש לי 4 חתולים בלי קשר שיש לי גם כלבים :-) שאלתי היא כזאת החתולה שלי שברשותי כבר 4 שנים שמצאתי ברחוב אוהבת להשתין לי במיטה או עליי ארגז החול תמיד נקי ומדי פעם אני משחררת אותה לגינה כי אני גרה במושב ואם אני לא מוציאה היא משתינה אבל בעבר שהייתי גרה בעיר בדירה היא פשוט הרסה לי מיטה היא תמידג משתינה מה אני עושה.??? היא גם מעוקרת אשמח לשמוע עצה בתודה מראש
עדי שלום רב ותודות על פנייתך!
עשיית צרכים מחוץ לארגז החול היא פעולה שכיחה מאד , לצערנו, אצל חתולים .
הבשורות הטובות – זה פתיר לחלוטין ובדרכים חיוביות לגמרי.
חשוב לדעת , יחד עם זאת , עשיית הצרכים מחוץ לארגז החול מסמנת תמיד הימצאות בעיה
פיזית , התנהגותית ו/או רגשית אצל החתול, או החתולה, במקרה שלך, העושה זאת.
מה עושים?
ראשית – לעולם לא לכעוס, לא להשתמש באלימות כלשהיא ופשוט להבין שמדובר בבעיה של החתולה והיא למעשה סובלת, ולהתייעץ עם אנשי מקצוע כמונו.
שנית – דאגי לבדיקה וטרינרית אצל וטרינר מומלץ בתחום הטיפולים בחתולים – ודאגי שהוא
יבדוק את השתן של החתולה וכמובן יבצע בדיקה כללית וכל הנחוץ.
עשיית שתן מחוץ לארגז החול פירושה בדרך כלל,, בעיה בדרכי השתן אשר מציקה לחתול או לחתולה.
את הנושא הפיזיולוגי יש לכסות ובמהירות , כאמור- אצל וטרינר מיומן היטב בחתולים.
והיה והבעיה היא לא פיזיולוגית ומכיוון שזה נמשך כבר זמן לא מועט- כדאי מאד שתשקלי קבלת
ייעוץ התנהגותי אצל  בבית אותו אנחנו מבצעות – ואנחנו נשמח לעזור לך באופן מלא ובאחריות מקצועית גבוהה ביותר.
בנוסף – אנא קיראי את הכתבה בנושא זה באתר שלנו www.2forcats.com  במדור "כתבות מקצועיות".
בכתבה זו שלנו תוכלי לקבל רעיונות ישימים , אשר יסייעו לך להבין טוב יותר מדוע ולמה ובמקביל
כיצד לנקות את כתמי השתן בצורה יעילה, וגם זה חשוב מאד.
לגבי יציאה החוצה – חשוב מאד שתהיה לחתולה תמיד אפשרות כניסה חופשית גם כן ומומלץ
מאד לענוד לה קולר אלסטי המתאים לחתולים ואשר עליו מחובר תג ועליו חרוט מספר הסלולרי שלך.
אנא- עיקבי אחר החתולה גם בחוץ, ואם היא עושה שתן לעיתים תכופות או מתקשה בעשיית
שתן – קחי אותה לוטרינר מיומן בהקדם האפשרי – אלו סימנים של בעיה פיזיולוגית הדורשת
התייחסות מקצועית דחופה.
חוץ מזה- אל תתייאשי והרבה אהבה לחתולה – אנא הביני אותה בדיוק כפי שהיית מבינה אותה, אם חלילה , היא היתה שוברת זרועה ומתקשה בהליכה.
תהיי קשובה לסימנים , התייעצי עם וטרינר , קיראי הכתבה שלנו ואם הכל לא יעזור – אנא צרי איתנו
קשר שוב דרך האתר שלנו וקבלי ייעוץ התנהגותי מלא ומוצלח.
בהצלחה וכל טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...