יום שישי, 10 בדצמבר 2010

אימוץ חתול נוסף

אימוץ חתול נוסף
הי ריבי
יש לי שאלה ואשמח לקבל חוות דעת מקצועית.
יש לי חתול פרסי בבית שאימצתי לפני שנה והוא הגיע אלי נטול ציפורניים.
יש לי הזדמנות להוסיף גור חתולים שכמובן יהיה עם ציפורניים.
האם יש בעיה עם הנושא ? האם הפרסי שלי עלול להרגיש חסר אונים בלי ציפורניים ?
האם יותר כדאי למצוא חתול נוסף שנזרק מהבית ונטול ציפורניים מאשר חתול רגיל ?
יש לציין שאני נגד הניתוח אבל כך קיבלתי אותו והוא מקסים וללא בעיות התנהגות כלל.
המון תודה, ענת.

ענת שלום,
כל הכבוד על הרצון לאמץ עוד חתול!
זה מעולה לכולם- גם לך וגם לחתול הותיק וכמובן שלחדש!
אין כל בעיה בכך שלחתול החדש יהיו ציפורניים.
הדבר היחיד שאת צריכה להקפיד לגביו - הוא שהגור החדש יתאקלם בחדר נפרד.
אנא ראי באתר שלנו את ההנחיות לגבי קליטת חתול חדש.
הסיבה שהוא צריך להיות כשבועיים בחדר נפרד - הגור החדש - היא אותה סיבה שעומדת מאחורי התנהגות דומה בכל התאקלמות, ואין כל קשר לכך שלחתול הותיק אין ציפורניים.
בקצרה - תני הרבה אהבה ותשומת לב לחתול הותיק ובמקביל דאגי ופנקי את הגור החדש בחדר נפרד עם כלי אוכל וחול משלו - והפגישי ביניהם רק לאחר כשבועיים.
אנחנו כאן לכל התייעצות,
בהצלחה!
ריבי
נ.ב.
חשוב מאד לעקר או לסרס את הגור או הגורה החדשה כבר בגיל 4 חודשים.
בברכה,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...