יום שישי, 10 בדצמבר 2010

אלרגיות לחתולים

אלרגיות לחתולים
ריבי שלום רב
אני אוהבת חתולים מושבעת ואף חיה עם 2 בדירתי. הבעיה מתחילה בבן זוגי ולו אלרגיה חריפה לחתולים, אנחנו עומדים לפני חתונה ולכן הוא עובר לגור עמי אני מרגישה שעלי לבחור בינו לבין חתולי ולמרות הכל אני לא מוכנהלוותר!
האם ישנו טיפול יעיל כנגד אלרגיה לחתולים בדרכי הנשימה?אם כן האם תוכלי להפנות אותי למקום הנכון תודה
נגה.
היי נגה,
כל הכבוד שאת לא מוותרת!!!אנא קיראי באינטרנט על אלרגיות וגם במנועי חיפוש
בינלאומיים תוכלי למצוא הרבה על איך חיים עם אלרגיות לחתולים.בפועל - ניתן לעשות מספר דברים:לשאוב היטב את הבית וכל מקום עליו החתולות ישנות - עם שואב אבק מיוחד לבעיות
אלרגיה - בררי בכל חנות מתמחית, ותוכלי למצוא בה שואבי אבק המיועדים להפחתת
גורמי האלרגיה בדירה.
שנית- אם רוחצים את החתולות - אפילו עם מטלית לחה- פעם בעשרה ימים - ואני מקווה
שלאט לאט תוכלי להרגיל אותן לכך - כמובן שלא בכוח - גורמי האלרגיה לא פעילים יותר.
האלרגיה היא לחומר שנמצא על שערותיהן

עוד דבר נוסף – קיים היום חומר מעולה , במרפאות וטרינריות מובילות , הנקרא petal cleanse,
אשר מסייע מאד להתמודדות יעילה עם האלרגיה, ע"י מריחה קלה של החומר על פרוות החתולים .
במקביל - כדאי לבעלך לעתיד לקחת בהתחלה, לפחות , כדורים נוגדי אלרגיה - וכאשר
תעשו את כל הצעדים יחדיו - יש סיכוי מצויין שבתוך זמן מה - האלרגיה תרד לרמה מאד נמוכה וסבילה, ואולי אף תיעלם.

מקווה שעזרתי ואנא היי בקשר!
בהצלחה!
ריבי

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...